جمعه 16 مهر 1395  09:58 ق.ظ    ویرایش: جمعه 16 مهر 1395 12:25 ب.ظ
نوع مطلب: پژوهش: روش ،

مجله روان‌شناسان تربیتی (Educational Psychologist) ارگان رسمی بخش 15 (روان‌شناسی تربیتی) انجمن روان‌شناسان آمریکا و یکی از معتبرترین مجلات روان‌شناسی تربیتی است (با ضریب تأثیر 5.688 در فهرست ISI). شماره جدید این مجله به طور اختصاصی به پیشرفت‌هایی آماری در روش‌های کمی روان‌شناسی تربیتی پرداخته است. مطالعه‌ی این شماره از مجله را به علاقه‌مندان روش‌شناسی علمی و آمار در روان‌شناسی تربیتی و علوم تربیتی پیشنهاد می‌کنم. در این لینک خلاصه سرمقاله این شماره  و در این لینک فهرست مقالات این شماره ویژه ارائه شده است.

پ.ن.
یکی از همکاران این موارد رو در ارتباط مقاله‌های جدید این مجله تذکر داده که حیف است مطلع نشویم: ((مقاله‌هایی با موضوعات Social networks و Missing data و کلاً همۀ مقاله ها خیلی جالب هستندو))  

   


نظرات()   

گذر عمر

حرفهای ما هنوز ناتمام،‌ تانگاه می كنی وقت رفتن است.... قیصر امین پور